
Lluc Collell i Ferran Garanto renoven una temporada més
El RODI BALÀFIA VÒLEI suma més talent i joventut per a la propera temporada amb la renovació de Lluc Collell i Ferran Garanto. Els dos, que juguen en la posició de receptor, estaran a les ordres de Sergi Mirada a l’equip de Superlliga 2.
El Lluc Collell serà la quarta temporada que jugarà al Balàfia Vòlei, després que arribés a Lleida la temporada 23-24 procedent del CV Barberà. Del jugador terrassenc, de 23 anys, que continua els seus estudis universitaris a Lleida, destaca la seva polivalència, seguretat tant en defensa, recepció i atac així «com el creixement que ha tingut aquestes darreres temporades amb el primer equip», ha posat de relleu Mirada.
Per la seva part, Ferran Garanto, de 19 anys, és una altra de les joves promeses formades al club. Malgrat portar només 4 anys jugant a voleibol, el Ferran s’ha convertit en un dels valors a l’alça del futur més immediat del club. Tot i que estarà en dinàmica del primer equip, també ho compaginarà jugant al segon equip sènior, on ja s’ha convertit en un dels referents de l’equip, que aquest any va aconseguir l’ascens a 2a Catalana. Mirada destaca d’ell «la gran projecció que té, així com la seva fortalesa física que el fan un jugador molt segur, tot i tenir poca experiència. Per exemple, aquesta darrera temporada va tenir un paper clau en la victòria contra el CV Reus al Juanjo Garra -que era el líder de la categoria- fent un gran partit i assumint responsabilitats tot i la seva joventut».
El RODI BALÀFIA VÒLEI té previst iniciar la pretemporada el proper 25 d’agost, a les 19.00 hores, al pavelló municipal Juanjo Garra.