
Remunta un 0-2 en contra amb un pavelló Juanjo Garra ple de gom a gom
El conjunt lleidatà no va començar amb bon peu i es va veure superat en els dos primers sets per un CV Roquetes molt sòlid i efectiu en atac. Els visitants van saber aprofitar els errors locals i es van avançar amb un clar 0-2 que feia preveure un desenllaç complicat per als de casa.
Lluny de rendir-se, el Balàfia va reaccionar amb caràcter. Amb un joc més agressiu i una millora notable en la recepció i el bloqueig, els lleidatans van capgirar la dinàmica del partit. El tercer set va marcar un punt d’inflexió, i a partir d’aquí l’equip es va créixer empès per l’ambient de les grans ocasions.
El quart parcial va confirmar la reacció local, portant el duel al tie-break. En el set decisiu, el Balàfia va mostrar més encert en els moments clau i va acabar certificant una remuntada espectacular que va desfermar l’eufòria a les graderies.
Al final del partit, l’entrenador Sergi Mirada es mostrava satisfet tant pel resultat com per la gestió de l’equip: “No era fàcil aixecar un 0-2, però els jugadors han cregut fins al final i han fet un pas endavant en actitud i joc”. El tècnic també va posar en valor el plantejament del partit, donant minuts a jugadors menys habituals: “Avui també era un dia per donar oportunitats. Tothom ha pogut sumar i això és molt positiu per al grup”.
En aquest sentit, Mirada va destacar especialment el rendiment d’alguns jugadors: “Eddy Herrera, Eloy Jaray i Pere Bosch han fet un gran partit, i també és important veure com els joves responen quan tenen minuts”. El tècnic va subratllar la participació de jugadors de futur com Edgar Hernández, Pau Pons i Diego Nieto, que van poder aportar en diferents fases del partit.
A més, l’entrenador va remarcar el paper clau de l’afició: “L’ambient al Juanjo Garra ha estat espectacular. Quan el pavelló està així, l’equip ho nota i ens dona un plus”.
Mirada va valorar positivament el tancament de curs: “Acabem amb molt bones sensacions. Aquesta victòria resumeix bastant el que ha estat la temporada: un equip que competeix, que no es rendeix i que vol créixer”.
Amb aquest triomf, el RODI Balàfia Vòlei tanca la temporada en una meritòria cinquena posició del Grup B de la Superlliga Masculina 2, consolidant-se a la zona mitjana-alta de la classificació. Un resultat que posa en valor la regularitat de l’equip al llarg del curs i reforça el projecte de cara al futur.
Així, el conjunt lleidatà acomiada la temporada amb bon gust de boca, demostrant capacitat de lluita, profunditat de plantilla i una gran connexió amb l’afició, que va ser clau en una victòria per al record.


